Subject: Ristumiskoha ehituse leping
From: "Justus Allemann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Arge Kuuder" <[email-masked]>, "Vahur Loo" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 16:22:02 +0300

Tere

Saadan taotluse ristumiskoha lepingu sõlmimiseks Transpordiameti ja Rail
Baltic Estonia vahel. Rail Baltic Estonia rajatav Sverre juurdepääsutee
(OR132010) ristub riigimaanteega 27 Rapla-Järvakandi-Kergu kilomeetril
21,71.

Manuses on allkirjasatud taotlus lisadega:

*	Lisa1 Sverre tee (OR132010) tööprojekt (ehitajaks Trev-2)
*	Lisa2 Ehitusaegse liikluskorralduse joonis

Palun lepingu vormistamisel määrata RBE poolseks allkirjastajaks Anvar
Salomets, juhatuse esimees ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> ).

Parimat soovides

Justus Allemann

Projektijuht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2, Tallinn

Tel: +372 53030592

E-mail: [email-masked]
 <http://www.rbestonia.ee/> www.rbestonia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.